Translate

lørdag 2. februar 2013

Hva skjer??



HVA SKJER???

Aner ikke, men tiden vil vise....Vet bare at dette er et forsøk på å
håndtere alle tankene og følelsene som rører seg oppi toppen...og det
er ikke få!
Jeg tenker masse, og har også behov for å dele ting med andre.
Kanskje vi kan fylle hverandres behov for å dvele litt ved livets små og store utfordringer rett og slett... En liten pustepause i alt som skjer i turbofart.
Har lest noen blogger på forhånd, men jeg havner nok ikke inn under
kategoriene "Rosa-blogger", " Interiør-blogger", "Mat-blogger" eller
"Mote og skjønnhets-blogger".

Jeg er nok en av de som har behov for å formidle mye mer...( men kan
ikke utelukke at noen ting jeg skriver om faller inn under den
kategorien. Kommer John Deere med ny caps, er jo det en viktig detalj
i "dagens out-fit". Finner jeg en ny skatt i uthuset, kan det bli en
ny interiør trend. ) Så...tiden vil vise...

Livet mitt er tøft og utfordrende, men jeg håper at dersom jeg kan
fokusere på positiv ting som jeg kan skrive om, så må jeg
lete etter det.
Det er ikke alltid det er lett å få øye på, men det er
der ett eller annet sted. Målet mitt er at disse små tingene også kan
bety noe for andre.
Da har jeg oppnådd det jeg ønsker....

Samtidig vet vel alle at livet er både godt OG vondt. Jeg kommer nok til å dele både smerte, savn og sorg, men håper det kan skje på en verdig måte.
Både for meg og de som evt leser det jeg skriver. Jeg kommer nok ikke til å skrive hver dag. Jeg skriver når jeg har noe på hjertet...

Jeg kommer nok til å dele min historie, men det vil komme når det
føles naturlig. Må først føle om dette kjennes riktig ut. Gjør det
ikke det, slutter jeg. Jeg kjenner på mine egne grenser rett og
slett...

Jeg har heller ikke som mål å få en haug med lesere som jeg kan bruke
for å skryte av meg selv. Synes det er skremmende hvilken
påvirkningskraft bloggere har på folk, og da tenker jeg spesielt på
unge jenter og gutter som er midt i "finne seg selv-fasen".
Blir rett og slett skremt av mye av det som skrives.

Håper også at jeg unngår å snakke stygt om folk. Liker nemlig ikke "kjefte-blogger" der målet er
å bli populær ved å skrive stygt om andre. Mulig de mener det er greit
å bruke slike virkemidler for å provosere og få frem et poeng, men jeg
ønsker heller å ha fokus på de tingene som virkelig betyr noe....

Jeg ønsker jeg kan være en person som det er godt å bli kjent med..både på
godt og vondt... 



Jeg gir fra mitt hjerte, og håper det går inn i deres....



Hilsen Bente

4 kommentarer:

  1. Ååh, denne bloggen gleder jeg meg til å følge! Du har mange kloke ord og mye du kan dele som vil bety noe for andre.
    Gratulerer med blogg, Bente <3
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Spennende prosjekt, og jeg håper jeg kan klare å få det til så det blir slik jeg ønsker...

      Slett
  2. Tusen takk Bente for at du vil dele fra ditt hjerte. Det går inn i mitt hjerte,jeg gleder meg til å følge bloggen din.Du imponerer meg med ditt varme hjerte.Lykke til med Bloggen.
    Varm klem fra
    Astrid

    SvarSlett